REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
§1
[POSTANOWIENIA OGÓLNE]
1. Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień i świadczenia usług w serwisie
 internetowym Akademia Kop i Boksuj – akademiakopiboksuj.pl od Piotra Sawińskiego,
 prowadzącego działalność pod firmą kopiboksuj Piotr Sawiński, ul. Sielankowa 12/1 62-023,
 Kamionki, numer NIP 7831595264, e-mail: akademia.kopiboksuj@gmail.com, wpisanego do
 rejestru CEIDG.
2. Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
a. Klient – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych), która
 dokonała lub zamierza dokonać zakupu w serwisie internetowym Akademia Kop i Boksuj.
 Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca,
b. Konsument – w myśl ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny – Użytkownik,
 który jako osoba fizyczna dokonuje za pośrednictwem Serwisu czynności prawnej
 niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem,
 w rozumieniu niniejszego Regulaminu, są również przedsiębiorcy prowadzący
 jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający umowy niemające charakteru
 zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanych przez nich działalności,
c. Konto Użytkownika – indywidualne konto Klienta w Serwisie, zawierające indywidualne
 dane Klienta oraz umożliwiające korzystanie z usług świadczonych poprzez Serwis,
 d. Usługodawca – Piotr Sawiński, prowadzący działalność pod firmą kopiboksuj Piotr
 Sawiński, Sielankowa 12/1 62-023, Kamionki, numer NIP 7831595264, e-mail:
 akademia.kopiboksuj@gmail.com,
 e. Serwis – serwis internetowy utrzymywany przez Usługodawcę w domenie kopiboksuj.pl,
 f. Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami.
3. Serwis oferuje za pomocą sieci internet odpłatny dostęp do usług, które w szczególności
 zakładają dostęp do materiałów audiovideo dotyczących dotyczących sztuk walki, określonych
 w wybranym przez Klienta pakiecie.
4. Szczegółowe informacje o usługach znajdują się na stronie internetowej Akademia Kop i
 Boksuj, jak również udostępniane są w drodze wiadomości e-mail pod adresem e-mailowym
 Usługodawcy.
5. Klient może kontaktować się z Usługodawcą drogą pocztową na adres wskazany w punkcie 2b
 oraz drogą elektroniczną na adres e-mail: akademia.kopiboksuj@gmail.com.
§ 2
[WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI]
1. By móc złożyć zamówienie poprzez Serwis Klient spełnić musi następujące wymagania
 techniczne:
a. posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu,
b. posiadać dostęp do poczty elektronicznej,
c. korzystać z przeglądarki internetowej (w najnowszej wersji),
d. korzystać z minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768,
e. włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies.
2. Serwis internetowy udostępnia usługi elektroniczne w postaci Konta Użytkownika i Formularza
 zamówienia. Za świadczenie Usługi Konta Użytkownika Serwis pobiera opłaty określone w
 wybranym przez Użytkownika pakiecie.
3. Powyższe usługi świadczone są przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili, bez
 podania przyczyny zrezygnować z usługi Konta użytkownika wysyłając w tym celu stosowną
 wiadomość e-mail na adres e-mail Usługodawcy.
§ 3
[POSTANOWIENIA OGÓLNE]
1. Klienci dokonują rejestracji kont indywidualnych w Serwisie.
2. Konta indywidualne umożliwiają Klientom korzystanie z usług świadczonych poprzez Serwis.
3. Rejestracji w Serwisie dokonuje się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego (w którym
 należy podać następujące dane: imię, nazwisko, nazwę firmy (opcjonalne), kraj/region, ulicę,
 kod pocztowy, miasto, telefon, adres email, nazwę użytkownika, hasło do konta).
4. Nie jest dozwolone podawanie danych nieprawdziwych.
5. Nie jest dozwolone zakładanie Konta Użytkownika za pomocą automatu.
6. Wszelkie działania podejmowane przez Klientów powinny być zgodne z obowiązującymi
 przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
7. Każdy Klient zobowiązuje się do:
a. używania udostępnionych funkcjonalności i zasobów Serwisu zgodnie z celem serwisu;
b. przestrzegania zasad prawa polskiego,
c. poszanowania praw i dóbr osobistych innych Klientów,
d. niedziałania na szkodę innych Klientów, Serwisu i osób trzecich.
8. Usługodawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań mających na celu zapewnienie
 prawidłowego, bezpiecznego, ciągłego i wolnego od błędów dostępu do Serwisu.
9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a. działania podejmowane przez Klientów;
b. niespełnienie specyficznych wymagań Klienta, innych niż wynikające z ogólnego
 założenia Serwisu;
c. prawidłowość, wiarygodność i dokładność danych uzyskanych podczas korzystania z
 Serwisu;
d. przejściowe techniczne błędy zaistniałe w trakcie działania Serwisu;
e. wyniki i rezultaty treningowe Klientów, związane z korzystaniem z Serwisu;
f. kontuzje i urazy, a także uszczerbki na zdrowiu zaistniałe w związku z korzystaniem z
 Serwisu i materiałów w nim dostępnych.
10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane przez osoby trzecie, które
 dostały się do Serwisu wykorzystując w celu uzyskania dostępu poprawne dane (login i hasło)
 któregokolwiek Klienta.
11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wszelkie inne skutki wywołane
 ujawnieniem przez Klienta osobie trzeciej swojego hasła lub loginu.
12. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zakłócenia działania systemu
 spowodowane problemami technicznymi w sprzęcie komputerowym oraz oprogramowaniem, z
 którego korzysta Klient, a także awarią sieci Internet, siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją
 osób trzecich, które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Serwisu.
13. W przypadku zawiadomienia o dostępie do Serwisu osoby nieuprawnionej Usługodawca
 podejmie natychmiastowe kroki w celu zabezpieczenia zgromadzonych danych.
14. Usługodawca przeprowadzać będzie regularne tworzenie kopii zapasowych danych
 umieszczonych w Serwisie, w celu zminimalizowania ryzyka utraty danych poprzez działanie
 osób nieuprawnionych lub błędy techniczne w funkcjonowaniu.
15. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w Konto Użytkownika w celu usunięcia
 nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu, zakłóceń w funkcjonowaniu Konta bądź w celu
 dokonania ulepszeń i rozszerzenia zakresu Serwisu.
16. Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian w Serwisie, w związku z prowadzonymi
 pracami nad ulepszaniem i modernizacją Serwisu. W szczególności Usługodawca ma prawo do
 zmiany funkcjonalności Serwisu.
§ 4
[USŁUGI ŚWIADCZONE POPRZEZ SERWIS]
1. Usługi świadczone poprzez Serwis w szczególności obejmują:
a. edycję Konta Użytkownika,
b. rejestrację Konta Użytkownika,
c. logowanie do Konta Użytkownika,
d. dostęp do materiałów audiovideo w ramach wykupionego pakietu,
e. możliwość odbywania konsultacji z trenerem za pomocą wiadomości e-mail.
2. Dostęp do Konta Użytkownika oraz pakietu zakupionego za pośrednictwem Serwisu zostanie
 udostępniony Klientowi będącemu Konsumentem po upływie 14-stu dni od dnia złożenia
 zamówienia (tj. po upływie terminu na odstąpienie od umowy) pod warunkiem zapłaty ceny. Na
 żądanie Klienta będącego Konsumentem, Konto zostanie mu udostępnione przed upływem 14-
 stu dni – po otrzymaniu przez Usługodawcę wyraźnego żądania do rozpoczęcia świadczenia
 Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
3. Klient będący Konsumentem, któremu na jego żądanie pakiet został udostępniony przed
 upływem 14 dni na odstąpienie oraz przynajmniej rozpoczął korzystanie z usług, traci prawo
 odstąpienia.
§ 5
[ZAWIERANIE UMÓW]
1. Umowa zawierana jest pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
2. Wszystkie ceny podane na stronie Serwisu są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
 określonymi w złotych polskich.
3. Zamówienia mogą być składane za pomocą strony internetowej Serwisu z wykorzystaniem
 Formularza zamówienia. Usługodawca nie umożliwia składania zamówień w drodze
 telefonicznej, e-mailowej lub stacjonarnej.
4. Aby dokonać zakupu Klient wybiera interesujące go pakiet w Serwisie poprzez kliknięcie
 przycisku „Dołącz teraz”.
5. Następnie Klient klika przycisk „Dodaj do koszyka”, który przekierowuje Klienta na stronę
 zawierającą informacje o dokonywanym zamówieniu.
6. Klient, w celu dokonania zamówienia, jest obowiązany potwierdzić złożenie zamówienia
 poprzez kliknięcie przycisku „Kup teraz” znajdującego się pod podsumowaniem
 zamówienia.
7. Kliknięcie przycisku „Kup teraz” jest równoznaczne z oświadczeniem wiedzy Klienta o
 złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
8. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z momentem potwierdzenia przez Klienta złożenia
 zamówienia, tj. z momentem kliknięcia przycisku „Kup teraz”.
9. Warunkiem skorzystania z Konta Użytkownika i Formularza zamówienia jest potwierdzenie
 zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i jego akceptacją.
10. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Usługodawca wysyła wiadomość e-mail potwierdzającą
 złożenie zamówienia wraz z danymi dotyczącymi jego realizacji.
11. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawartej umowy następuje poprzez:
 a. udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie Serwisu.
 b. utrwalenie treści umowy w systemie informatycznym Serwisu.
12. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy
 sprzedaży, w przypadku gdy dane Klienta są niezgodne z prawdą.
§ 6
[TERMINY I SPOSOBY PŁATNOŚCI]
1. Serwis internetowy udostępnia następujące formy płatności za zamówienie:
a. płatność przy pomocy PayU,
b. płatność przy pomocy Stripe.
2. Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty w terminie do 3 dni roboczych od dnia dokonania
 zakupu.
3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta
 kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty
 płatniczej Klienta.
§ 7
[PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY]
1. Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie stanowią uprawnienia przyznane wyłącznie
 Klientowi będącemu Konsumentem.
2. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Usługodawcą w terminie 14 dni od dnia
 zawarcia umowy (złożenia zamówienia), bez podania przyczyny.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć za pomocą formularza odstąpienia
 od umowy znajdującego się na końcu regulaminu, zarówno drogą pocztową, jak i na adres
 kontaktowy e-mail.
4. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez skorzystania z formularza nie ma wpływu
 na skuteczność odstąpienia. Dla skuteczności oświadczenia o odstąpieniu wystarczy wysłanie
 oświadczenia przed upływem terminu.
5. Usługodawca niezwłocznie potwierdza drogą mailową (na adres podany przy składaniu
 zamówienia) przyjęcie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
7. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
 dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi
 wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu
 takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie
 zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.
8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umów, w których przedmiotem
 świadczenia jest świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną
 zgodą konsumenta, tj. w szczególności w przypadku zrealizowania zamówienia przez
 Usługodawcę.
§ 8
 [REKLAMACJA PRODUKTU]
  (RĘKOJMIA ZA WADY)
1. Usługodawca obowiązany jest do dostarczania usług wolnych od wad fizycznych i prawnych.
2. Odpowiedzialność Usługodawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po upływie dwóch lat od
 dnia wykonania usługi. Przed upływem powyższego terminu konsument może zawiadomić
 Usługodawcę o stwierdzeniu wady w następujący sposób:
a. wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres e-mail Usługodawcy;
b. wysyłając stosowną wiadomość na adres pocztowy Usługodawcy.
3. Konsument nie jest związany powyższymi sposobami składania reklamacji. Może on złożyć
 zgłoszenie reklamacyjne w dowolny sposób pod warunkiem wykorzystania trwałego nośnika.
4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a. imię i nazwisko lub firmę Klienta;
b. adres zamieszkania do korespondencji;
c. dołączony dowód zakupu (np. paragon, dowód przelewu itp.);
d. dokładne oznaczenie reklamowanej usługi;
e. wskazanie wady opisującej niezgodność usługi z umową i daty jej wystąpienia;
f. żądanie reklamującego (odstąpienie od umowy, obniżenie ceny, usunięcie wady);
g. datę wniesienia i podpis składającego reklamację.
5. Usługodawca potwierdza wpływ reklamacji.
6. Jeżeli Usługodawca nie ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w terminie 14 dni
 kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację
 konsumenta i jego żądanie.
§ 9
[POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZANIA SPORÓW]
1. W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z dokonywaniem zakupów w Serwisie,
 konsument ma możliwość skorzystania z pomocy następujących instytucji przez wytoczeniem
 sprawy w sądzie powszechnym:
a. skorzystanie ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w ustawie z
 dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o
 rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy sprzedaży;
b. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
 wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu;
c. zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub
 organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.
2. Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez konsumenta z pozasądowych
 sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na
 stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy)
 rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów,
 a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego
 systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu
 unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę
 internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do
 pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
 internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§10
[REKLAMACJE ZWIĄZANE Z TECHNICZNYM FUNKCJONOWANIEM SERWISU]
1. Każdy Użytkownik jest uprawniony do zgłoszenia reklamacji z tytułu wszelkich
 nieprawidłowości działania Serwisu w przeciągu 14 dni od wystąpienia nieprawidłowości.
 Reklamacja powinna zostać złożona drogą wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail
 Usługodawcy. Opis zaistniałej nieprawidłowości powinien umożliwiać Usługodawcy
 identyfikację problemu i jego naprawę.
2. Usługodawca rozpatrzy reklamację w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania
 reklamacji.
3. W przypadku wystąpienia poważnego błędu technicznego Usługodawca zastrzega sobie
 możliwość ograniczenia dostępu do Serwisu.
4. Wszystkie ewentualne błędy w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i informacje o działaniu
 Serwisu, a także naruszenia Regulaminu prosimy zgłaszać Usługodawcy drogą elektroniczną.
§11
[PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ USŁUGODAWCY]
1. Wszelkie materiały, w tym utwory audiowizualne, elementy grafiki, układ i kompozycja tych
 elementów, znaki towarowe oraz inne informacje, dostępne w Serwisie stanowią przedmiot
 praw wyłącznych Usługodawcy. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw
 majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz
 praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej.
2. Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Serwisu
 materiałów wymaga każdorazowo pisemnej zgody Usługodawcy i nie może naruszać
 postanowień niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązującego prawa, jak również nie
 może naruszać interesów Usługodawcy.
3. Zabronione jest modyfikowanie i kopiowanie elementów Serwisu.
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany
 w przepisach obowiązującego prawa lub zmiany w sposobie zawierania i realizacji umów.
 Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane zamówienia i umowy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy
 powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
 Kodeks cywilny, i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
3. Regulamin obowiązuje od dnia 04.03.2021 roku.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
 Adresat
 Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o
 moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży
 następujących usług
 Data zawarcia umowy
 Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
 Adres konsumenta(-ów)
 Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest
 przesyłany w wersji papierowej)
 Data
